Anna Herrero

Osteopatia

···

Psiconeuroimmunologia

La psiconeuroimmunologia o medicina integrativa estudia de manera precisa i concreta la bioquímica de l’interrelació fisiològica entre el sistema digestiu, el sistmea immunològic, el sistema nerviós, el sistema endocrí i la psique.

«El cos i la ment estan connectats a través del sistema nerviós, el sistema immunològic i el sistema endocrí»

Actualment ha agafat molta embranzida per la capacitat d’entendre veritablement els mecanismes d’acció presents en la majora de disfuncions i patologies que afecten actualment el món occidental (hipertensió, disfuncions digestives, autoimmunitats, fatiga, al·lèrgies…) i donar-hi sol·lució.

Es fonamenta en l’evidència científica més actual i utilitza recursos de fa milers d’anys: l’alimentació, el moviment i el benestar emocional i relacional.

Que l’alimentació sigui la teva medicina.

Origens:

Quin és el circuit neurològic, hormonal i bioquímic que relaciona l’estat anímic amb l’estat del meu sistema immunològic?

Cytoquines sings de blues, és un estudi que posa de manifest la presencia de substàncies inflamatòries amb conductes d’apatia, aïllament i fatgia. Així comença als anys 80 aquesta ciència revolucionària nascuda Estats Units.

Permet reestablir l’equilibri del cos gràcies a la comprensió dels mecanismes d’acció que actuen en nosaltres, l’alimentació antiinflamatòria i nutritiva, a la suplementació ortomolecular específica a l’activitat física i la teràpia emocional.

En què em pot ajudar?

La psiconeuroimmunologia és adequada per tractar:

• Aparell digestiu: disbiosi intestinal, digestions pesades, reflux, hèrnies de hiatus, infeccions per Helicobacter Pylori, gasos i inflor, diarrea i restrenyiment.
  • Ginecològic: dolor, síndrome premenstrual, síndrome d’ovaris poliquístics, Infeccions per càndida, paràsits, bacteris, virus.
  • Al•lèrgies, alteracions de la pell, excemes, pell atípica, dermatitis
  • Aparell respiratori: otitis, rinitis, bronquitis…
  • Mal de cap, migranya, vertígens, insomni, estrès i ansietat, fatiga crònica, insomni, dolors musculars
  • Dolors ariculars, hèrnies discals, lumbàlgies, cervicàlgies i sobrecàrregues.

“ L’intestí és el segon cervell i l’epicentre de la nostra salut”

Fisioterapia

Ciència de la salut orientada a resoldre molèsties i dolors musculoesquelètics a través de tècniques manuals.

Psiconeuroimmunologia (PNI)

Osteopatia

L’osteopatia és una medicina manual integrativa que es basa en els principis de l’anatomia, la fisiologia, l’embriologia humana i altres ciències biomèdiques oferint-nos una visió global i holística del cos.

Com ho fem?

Acompanyo processos de salut des d’un abordatge integral i global.

1

La sessió s’incia amb una anamnesi detallada i global on recolpilo informació de tot el que tingui a venure amb el motiu de consulta.

2

Complemento la informació amb una exploració física: exploració de la postura, exploració de la mobilitat articular, visceral i cranial per acabar de dibuixar l’escenari el més complet possible.

3

Així doncs, el propi cos, a través de testos i proves concretes, em guia a iniciar el tractament i a decidir les tècniques que poden ser: articulars, fascials, funcionals, fluídiques, musculars, viscerals o neurològiques.